انجمن یورد

انجمن یورد

سازمان مردم نهاد جوانان (سمن)
انجمن یورد

انجمن یورد

سازمان مردم نهاد جوانان (سمن)

شهرداری ارومیه، مهمان نوازترین شهرداری

در دومین سال پیاپی شهرداری ارومیه در جمع شهرداری های کشور به عنوان شهرداری برتر در ارائه تسهیلات سفرهای نوروزی انتخاب شد.  
به گزارش سایت خبری شهرداری ارومیه در مراسمی که به منظور تجلیل از خادمان سفرهای نوروزی در سالن همایش های صدا و سیما در تهران و با حضور رییس جمهوری برگزار شد استان آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه به عنوان شهرداری برتر در موضوع خدمات شهری و اسکان اعلام شد.
ابراهیم بازیان شهردار ارومیه در این رابطه گفت: مدیریت شهری ارومیه در ایام نوروز تمامی توان خود را برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان به کار بست که این امر شهرداری ارومیه را در زمره شهرداری های برتر کشور قرار داد.
وی در مورد فعالیت های صورت گرفته در نوروز امسال افزود: ایجاد کمپینگ مسافران نوروزی در پارک ائللر باغی، نصب 50 چادر و تحویل رایگان آن به مسافران، فعالیتهای شبانه روزی ستاد اسکان نوروزی در شهرداری، ارائه نقشه با مشخصات شهر و اطلاعات مراکز تفریحی و تاریخی، آماده سازی دهکده ساحلی چی چست با تخفیف ویژه به مسافران و نصب تابلوهای خوش آمدگویی و راهنمایی در نقاط مختلف شهر از مهمترین فعالیت هایی بود که شهرداری ارومیه در این مدت انجام داد.
بازیان همچنین با قدردانی از همکاری دیگر نهادهای مسئول در نوروز امسال با شهرداری گفت: در ایام آغازین سال نهادهای استانی از جمله هلال احمر، آموزش و پرورش، جامعه هتلداران و استانداری همکاری مناسبی با شهرداری داشتند که این امر جای تشکر دارد.
وی در پایان از فعالیت مستمر سازمان ها و معاونت های شهرداری ارومیه در نوروز امسال قدردانی کرد. 
شهردار ارومیه گفت: انتخاب شهر ارومیه به عنوان شهر سالم و قرار گرفتن آن دربین 100 شهر سالم دنیا هدیه مدیریت شهری به شهروندان ارومیه ای است. ابراهیم بازیان در آیین نواخته شدن زنگ سلامت در شهرداری ارومیه با بیان این مطلب اظهار کرد: ایجاد محیط سالم برای شهروندان مهمترین وظیفه مدیران شهری و مسئولان مرتبط است که در این راستا شهرداری ارومیه تمام توان خود را بکار گرفته است.
وی حفظ این رتبه را بسیار سخت از رسیدن به آن دانست و افزود: باید با همکاری تمامی نهادها و ارگانهای مرتبط و همچنین مردم تلاش کنیم این رتبه را در سالهای آتی نیز حفظ کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد