انجمن یورد

انجمن یورد

سازمان مردم نهاد جوانان (سمن)
انجمن یورد

انجمن یورد

سازمان مردم نهاد جوانان (سمن)

اولین گردهمایی خودروهای کلاسیک ارومیه

گردهمایی خودروهای کلاسیک شهرستان ارومیه کمیته خودروهای کلاسیک شهرستان ارومیه در اقدامی پسندیده با همکاری انجمن یورد، سازمان ملی جوانان و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، نخستین گردهمایی خودروهای کلاسیک (خودروهای با عمر بیش از 25 سال) شهرستان ارومیه را در روز جمعه 17 اردیبهشت 1389 برگزار خواهد کرد.

کمیته خودرهای کلاسیک شهرستان ارومیه که یکی از سه کمیته موجود در سطح کشور می باشد ضمن برگزاری این همایش، اقدام به عضوگیری از صاحبان خودرو های کلاسیک شهرستان خواهد کرد. در همین گردهمایی در بخشی ویژه با عنوان "خودروهای کلاسیک فردا" از خودروهایی که در 5 سال آینده ارزش کلاسیک پیدا خواهند کرد، ثبت نام به عمل می آید. این همایش از ساعت 9:30 الی 12:00 در محل بوستان ائللرباغی ارومیه برگزار خواهد شد.

انجمن یورد ضمن حمایت همه جانبه از برگزاری چنین همایشهایی، بر خود واجب می داند مراتب سپاسگذاری خود را از کمیته خودروهای کلاسیک شهرستان ارومیه، سازمان جوانان و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی و تمامی سازمانها و نهادهای مرتبط اعلام نماید.

لذا این انجمن از تمامی اعضای انجمن یورد و همچنین افرادی که به حفظ و نگهداری صحیح از میراث این مرز و بوم علاقه دارند، دعوت می نماید جهت بازدید از گردهمایی خودروهای کلاسیک  شهرستان ارومیه در محل مذکور حضور داشته باشند.  

 

آیین نامه شناسایی و صیانت از خودروهای تاریخی 

 .

 .

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد