انجمن یورد

انجمن یورد

سازمان مردم نهاد جوانان (سمن)
انجمن یورد

انجمن یورد

سازمان مردم نهاد جوانان (سمن)

نخستین گردهمایی خودروهای کلاسیک ارومیه برگزار گردید.

پس از 15 روز بارندگی مداوم در شهر ارومیه، روز جمعه 17 اردیبهشت 1389 و در یک هوای صاف و آفتابی نخستین گردهمایی خودروهای کلاسیک ارومیه به اهتمام کمیته کلاسیک هیئت اتومبیلرانی ارومیه، انجمن یورد و حمایت های همه جانبه سازمان جوانان و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی برگزار گردید. با اینکه زمان برگزاری این گردهمایی طبق اعلام قبلی از ساعت 9:30 الی 12:00 اعلام شده بود به دلیل استقبال پر شور علاقمندان گردهمایی تا ساعت 13:30 در محل پارکینگ بوستان ائللرباغی ارومیه ادامه یافت.

نخستین گردهمایی خودروهای کلاسیک ارومیه بازدیدکنندگان با ابراز خرسندی از برگزاری این گردهمایی نسبت به حفظ و صیانت از خودرهای تاریخی اعلام رضایت نمودند و خواستار برگزاری بیشتر از این قبیل مراسم ها شدند.

از همان لحظات اولیه برگزاری این گردهمایی ریاست محترم سازمان جوانان استان آذربایجان غربی جناب آقای طاهر بخشایی بهمراه هیئت همراه در محل برگزاری این گردهمایی بعنوان تنها مقام مسئول حضور پیدا کردند و باعث دلگرمی برگزار کنندگان شدند.

 

            نخستین گردهمایی خودروهای کلاسیک ارومیه  

در ادامه هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری ارومیه و کمیته کلاسیک این هیئت با اهدای تقدیرنامه ای به هر یک از صاحبان خودروهای تاریخی که در بخش اول (خودروهای کلاسیک) و بخش دوم(کلاسیک فردا) شرکت داشتند جهت قدردانی از صیانت و مراقبت از این میراث تاریخی و حضور در این گردهمایی تقدیر و تشکر نمودند.

در انتها خودروهای تاریخی شرکت کننده در هر دو بخش  این گردهمایی که تعدادشان 50 خودرو بود، در اقدامی هماهنگ و در مسیرهای از قبل تعیین شده در سطح شهر ارومیه حرکت نمودند.

برای تماشای تصاویر بیشتری از این گردهمایی اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد