انجمن یورد

انجمن یورد

سازمان مردم نهاد جوانان (سمن)
انجمن یورد

انجمن یورد

سازمان مردم نهاد جوانان (سمن)

راهپیمایی 22 بهمن 1388

همه شهرهای ایران امروز شاهد حضور پرشور مردمی بودند که شعارهایی از جمله "الله اکبر خامنه ای رهبر" ، "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند"، "هم غزه هم لبنان مرگ بر دشمن خونریزشان"، "استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی" ، "وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد  ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد" ،  "این همه لشکر آمده  به عشق رهبر آماده" و ... سر می دادند. 

در این روز مردم غیور ارومیه نیز همزمان با سراسر کشور دست به حماسه آفرینی زدند و همگام با آنها جمعی از اعضاء انجمن یورد نیز در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نمودند.


 

                         

 

استقلال آزادی جمهوری اسلامی 

 

ادامه مطلب ...

والفجر...

«٢٢ بهمن امسال، سروش آزادی ، وحدت و اسلام خواهی ملت نجیب ایران و تجدید میثاق با آرمانهای رفیع معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره ) و شهدای اسلام و انقلاب و لبیک به ندای أینَ عمّار رهبر عظیم الشأن انقلاب است. 
با حضور در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان، خائنین وطن فروش و دشمنان داخلی و خارجی خواهیم زد...» 

 

«وعده ما روز پنجشنبه ٢٢ بهمن ١٣٨٨»  

 

 

 

 

دیدار با اعضا شورای شهر ارومیه

در دیدار اعضاء شورای شهر ارومیه با دبیران تشکلهای غیر دولتی(سمن) این شهرستان مشکلات و مسائل پیرامون تشکل های جوانان مورد بررسی قرار گرفت.  

دبیران تشکلهای مردم نهاد شهرستان ارومیه به دعوت اعضاء شورای شهر ارومیه در محل ساختمان این شورا در نشستی به بررسی مسائل و مشکلات پیرامون تشکلهای غیر دولتی پرداختند. این نشست که تا کنون در ارومیه بی سابقه بود، همراه با پیشنهادها و انتقادهای دبیران تشکل های مردم نهاد ارومیه بود که نسبت به موضوع تعطیلی و تغییر کاربری خانه جوان ارومیه در سال 86 که تنها مرکز فرهنگی ارومیه  بوده ابراز نگرانی کردند و از مسئولین شهری در خواست بازگشت این مکان فرهنگی را به مجموعه سازمان جوانان استان جهت استفاده تشکلهای جوانان نمودند...

                                                                             دیدار اعضاء شورای شهر ارومیه با دبیران تشکلهای غیر دولتی این شهرستان

ادامه مطلب ...